IM FALLING TO PIECES

Hej alla söta läsare!
Kul att statistiken redan ökar, eftersom att uppdateringen är bättre nu.
Iallafall, dagen idag var chill, vanlig skoldag och så.
Spanskan var sjukt rolig, haha, vi körde charader hela tiden, och alla fick värsta grova dampanfallen..
Efter skolan satt jag och chillade med Fredrik och Ylva i typ en timme.
Snackade om lite allt möjligt och så.
Skönt.
Sen hade jag ett väldigt roligt telefonsamtal med adam och Emilie, hahah.
Sen när jag satt på bussen hem så stanna bussen och chafförren ba :
- Vänta, kommer snart!
Så springer han ut och kissar framför bussen..
Alla i bussen började snacka och ba ehh.
Sen kom han tillbaka och ba:
- Förlåt, det var nöd!
Iallafall, nu ska jag ringa lukas, och sen ska jag plugga nv.
Ha det underbart tills vidare!

Åhh va fint, vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0