f' S(HE) BE(LIE)VE(D)

Dagen: Skola 8.30 - 13.20. Matte, No, Lunch. Sen var det röstning för World Childrens price. Jag, Linn och Anna satt i ''röstgrejen'' och prickade av osv 12.00-13.00. Sen slutade vi men satt kvar en stund och pratade med två lite konstiga killar, haha. Vid halv två gick vi mot mig, men stannade och pratade med Nora och Marika i typ en halvtimme. Kom hem vid tio över två kanske.. Åt, kollade på TV och segade. Sen började jag må jätteilla, igen.. Så Linn åkte hem. Jonas lagade mat åt mig och nu sitter jag här. Ska snart lägga mig tror jag, har fortfarande asont i magen..
Jaja, imorgon har jag iallafall sovmorgon tills 20 över 10, om jag kommer till skolan dvs.. Är osäker på det just nu.
jag och Karin för några dagar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0