f' saga jennstål i mitt ♥

VEEEEEET NIIIIIII? :D
i april ska mitt hår bli ljust! YEP THAT'S RIGHT.
Jag och min bästavän saga ska ha en mysdag ! Massa shopping, frisören (Jag ska färga håret ljusare och toppa bara), för hoppningsvis ska jag också fixa ögonfransarna. :)
Men vi får se!
lite gamla bilder haha!
första bilden - jag och norea (norea som har mobilen) fjortisperioden är den här bilden från. Liksom kolla mina ögonbryn, helt sööndernoppade bara ett litet sträck typ, SÅ JÄVLA FULT (ursäkta damprycket ;p) sen foundation på läpparna, och uuuuuusch haha.
andra bilden - Fett med kärlek för 2-3år sen. Bilden var faktiskt med på UNT's hemsida! ;) från vänste- Elsa, juliette, paulina, jag! (fjortisperioden fortfarande.)
trejde bilden - alla tjejerna i femman! (2 år sen.)
fjärde bilden - Majbrasan i stabby 2009. överst på bilden - elsa, paulina, olle och anton. underst - tilda, frida, jag.
femte bilden - linn och jag i älvdalen, förra sommaren. saknar så GROOOOOOOVT
sjätte bilden - jag(''underst'') och linn(''överst'') fjortisperioden igen haha :')
sjunde bilden - hela gänget i femman, hahah :')
åttonde bilden - linn(vänster) och jag(höger) i älvdalen också, som sagt saknar groooovt mycket!

Kommentarer
Postat av: ZAGIIIIIIZ

vi kommmer ha det bääst :D

2011-03-13 @ 18:07:12
URL: http://ssagajennstal.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi kommmer ha det bääst :D

2011-03-13 @ 18:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0