F' loving you

Tumblr_lggu33accv1qe3erxo1_500_large
What a lovely thing to do
Spend my lifetime loving you
Planning days that bring us pleasure
Building memories two can treasure
Reaching milestones one by one
Sharing problems sharing fun
Being close - the best friends ever
Making dreams come true together


Förlåt för dålig uppdatering från min sida idag. Anledningen är att jag har varit på stan med födelsedagsbarnet Sissela. Träffade Elsa, Saga D, Silvia, Alex, Erik, Vickan och Alice några gånger också, haha SNICKARN. Rå humor ya0. Men ja, kom hem för en stund sen för att Sissela skulle på dans. Köpte ett par jeansleggings, örhängen och puder. La undan en jacka och ett par chinos som jag ska tjata till mig också. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0