f' hit the beat 2011 !

Sjukt rolig dag igår!
Slutade 14.15, och gick till Sagas klassrum och väntade. Sen drog vi vidare hem till moi, fixade lite saker och åt. Gick ner på stan och mötte upp Norea, Julia och Johanna. Gick runt lite, köpte 2 magtröjor också.
Sen hem och fixade oss, och beställde hem pizza. Vid åtta gick vi ner till Grand, på hit the beat! Var urtåkigt i början men sen blev det sjukt kul. Var en massa med sötnosen Nisso och hennes kompisar också. Vid elva/halvtolv så började det bli tråkigt, typ alla stack ju ? Så vi drog också hem då. Gjorde en spellista med filmer, Saga somnade typ direkt och jag hann bara se 2. Men mysigt var det iallafall. :)
Nu har hon dragit hem, jag ligger och kollar på The City. Ska nog sätta på en film och jäsa hela dagen. Kanske betälla hem lite kläder och sånt sen, men först måste pappa fixa ett kontoutdrag.
orkar inte fota det jag köpte, så tog bild från hemsidan. Den andra tröjan fanns inte, men den kanske jag fotar senare.

Kommentarer
Postat av: nesrin

det va skit kul :) eller nej, förra gången va bättre ;) men det va kul och va med er <3

2011-03-19 @ 15:44:48
URL: http://jjustnisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0