DU ÄR SERIÖST DEN SNYGGASTE JAG VET

Anonym om PLANERING FÖR THE HELG/ CONVERSE! ♥:
varför skriver du inte N - PLANERING FÖR THE HELG/CONVERSE! ♥ ? :o
Svar:
För jag tycker det är så jävla fult med ett N mitt i allt, och det står lägst ner att det är min kategori endå, hoppas det inte stör endå! :)

Nu har jag pluggat klart Nv, jag kan typ allt, fast det trodde jag om spanskan också, och fick precis godkänt..
Men MVG på matten för femte gången, känner mig ganska lyckad iallafall!
Spanska är inte direkt mitt bästa ämne..
Men jag tröstar mig med Elsa, Elin, Max och Joel som också fick som jag, hihi.
En sak, som jag inte kan förstå..
Så overkligt..
Det får inte hända, inte hända nu.
Åh, jag skulle göra allt för det.

Så jävla snygg klocka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0