N ' Musik in my ♥

Ni vet, när jag hör folk som sjunger, det är bara så härligt.
Jag menar, vi lyssnar på musik hela tiden, alla lyssnar på musik.
I skolan, hemma, i bilen, på fester och ah, var vi än är.
Och det är ju av en orsak, musik är så otroligt bra, det finns så mycket olika slags musik.
Och när jag hör folk som sjunger, det bara är så härligt.
Jag vill lära mig sjunga.
Det är ett av min ny års löften, att lära mig sjunga.
Jag ska skaffa en privat sång pedagåg och lära mig sjunga!
Som kolla på domhär två, hur härligt det det inte ut?

Kommentarer
Postat av: karatinanilsson ( andvänder aldrig min blogg )

musik är super mysigt ja!

2011-01-02 @ 13:29:10
URL: http://katarinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0