N ' MAGE ÄR MUMS ♥

Kom nyss hem från stan med Micke och Claudia, blev inget annat idag.
Vad gjorde vi?
Typ inget, chilla, snacka och hade det allmänt mysigt.
Haha, Micke skulle springa fram till en person, för han skulle få femtio kronor då, så han sprang fram och kramade den enda och den gick därifrån, haha, dagens höjdpungt!
Sen har jag värsta ångest, vill bara köpa massa smycken!
Åhh..
Men imorgon tror jag att det skulle bli stan med Fanny, ring mig när du ser dethär fanny!
Iallafall, har hittat två grejer jag bara mååste ha från åhlens!
Men eftersom att åhlens sida tydligen inte funkar, får bilderna på de komma sen, pussar!
Bild från sommaren, älskar dig YlvaAhonenAhlqvist♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0