N ' 6/12. min framtid

Min framtid.
Jag vill gifta mig, få barn och hitta en pojkvän att lita på.
De vill jag även nu, något som håller länge och så :).
Jag vill bli domare eller advokat när jag blir äldre.
Psykolog också, men otroligt svårt, så de kan jag nog glömma.
Sen vill jag fota i mellanåt, ska ta fotokurser och be min morbror hjälpa mig mera.
Han är fotograf i grekland, riktigt bra!
Har ju hittat en fotokurs jag vill gå med Ylva, men ska gå en riktig flera gånger sen också.
Sen vill jag hålla på med sång också.
Ska ta och vill ta, ska snacka lite mer med mamma bara, privatlektioner i sång, så jag kan fixa min jävla röst så de låter bra någon gång.
Ska kanske börja sjunga igen, men alla är så jävla skills där och inte jag, great..
Iallafall, jag vill plugga juridiklinjen i göteborg, vill hyra en lägenhet med någon, och bara bo där, som ett provapå att flytta hemifrån, och också för att dom har bra utbildning för det jag vill bli där.
Om jag inte kan bli advokat, ska jag satsa på business linjen, arkitekt, affärsgrejer osv.
Men jag menar, vem fan vet säkert nu?
Om fem år, kanske jag vill bli något helt annat?
Bjuder på en bild för att ni ska ha något att skumma igenom!
Och abslout underbaraste kvällen, övernattningen med Theodor,
Emilie och Ylva!
Härligt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0