N ' 5/12. mina bästa vänner

Jag har fyra bästa vänner kan man säga, Ylva Ahlqvist, Emilie Vesvre, Claudia Klobas och Paulina amestegui fuentes.
Ylva och jag, vi är verkligen supertajta!
Snackar om allt och alla, har dom bästa minerna med den tjejen, så otroligt underbar!
Jag skulle ta en kula för dig, det vet du.
Jag älskar dig Ylva! ♥
Idre blir dunder!
Dalarna i somras, ett av dom bästa minnerna :
Sen har vi Emilie vesvre.
Så underbar personlighet!
Hon blir aldrig sur för onödiga grejer, och hon är bara så sjukt fin!
Kan snacka om verkligen allt och hon förstår alltid!
Hoppar du hoppar jag.
Älskardig Emilie!
Bild från härlig övernattning :
Sen Claudia Klobas.
Kanske den självsäkraste personen jag känner, så härligt!
Hon tycker allt är helt självklart och ingenting konstigt, så otroligt härligt!
Hon förstår verkligen alltid mig, skulle döda för henne! ♥
Skit mysig helg det var från bilden, hihi, min lilla modell!

Och sen, Paulina Amestegui Fuentes.
Asså, vi bråkade förut, stort misstag.
Vi fick lätt upp kontakten igen, även om vi inte riktigt är lika tajta som innan, så älskar jag henne.
Jag menar, jag slutade aldrig med det, fast bråket.
Ah, hon tänker precis som jag, och finns alltid.
Fina jävel..

Hahhaha gammal bild från fjortisperioden, härlig dag.


Kommentarer
Postat av: paulina ♥

naw , älsklingen då!

jag älskar dig verkligen bästavän!

dedär bråket .. så sjukt onödigt antar att alla har såna där bråk , kändes lite fjortis stil ;p

men skönt att de ha löst sig nu!

älskar dig verkligen och finns alltid för dig , älskar dig tvilling! ♥

2011-01-27 @ 19:30:01
URL: http://pamfa.blogg.se/
Postat av: emilie

2011-01-27 @ 21:03:31
URL: http://emilieochylvas.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dig me gumman, hoppar du hoppar jag.

men du kunde inte vart lite gullig och ta en lite finare bild på mig ? :( <33333

2011-01-27 @ 21:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0