Dag 03 - Vad ordet kärlek betyder för mig

Ordet kärlek har enligt mig många, många, många betydelser.. Det kan vara att man älskar en annan person, det kan vara att älska ett djur, eller bara en maträtt? Man kan ju bli kär. Jag själv har väldigt svårt för att vara kär, när man tänker på det så har jag bara varit kär ''på riktigt'' 1 gång, jag har aldrig haft så starka känslor för nån, om man säger så. Ordet kärlek är svårt att beskriva, känslorna och allt är helt obeskrivliga. Upplevelsen är som värsta berg&dal banan. En sak är säker, kärleken lämnar ingen oberörd. Kärleken skiljer sig också beroende på om den är besvarad. Är du lyckligt kär känner du dig oövervinnerlig, är du däremot olyckligt kär kan det kännas som om hela världen rasar samman..
Devil in Details.Sweet Summer ∞
bilder: weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0