N ' Ylvaaaa ♥

Min dator är typ sönder, så därför har min uppdatering varit lite upp och ner..
Iallafall, tog bussen med Ylva imorse, sen skola.
Gympan va fett chill, satt och hade värsta depptalk med alex, tror det behövdes ;).
Sen efterskolan drog jag till Ylva, kollade på oc, såklart!
Ska ladda ner det till en annan dator nu, eftersom min är sönder, kan inte leva utan oc, haha! ;)

F&N '
Svar: Tack så mycket! :)
Vi brukar inte svara på enkla kommentarer egentligen, men nu gör vi det bara för att frågan har dykt upp flera gånger. Den här bloggen har vi haft kanske drygt tre månader, och den innan lite mer än ett halvår. Så vi har bloggat i nästan ett år sammanlagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0