N ' jävla cp dator utan bilder, blir gammal :)

Nu har man pluggat i typ två timmar och sitter med termometer i mun.
Jag älskar tvällsträningar, det är så skönt att träna när det är mörkt ute och bara planen lyser upp.
Plus att det va ganska varmt idag.
Fast det var inte så skönt idag, jag fick värsta kramp i benet så jag kunde inte sätta ner foten så jag trillade ner eftersom jag inte fick stöd på foten, haha.
Men nu är det lungt.
Idag på lunchen gick man först på stan med Ylva, Alex och fredrik.
Sen drog killarna och jag och ylva drog och shoppade lite smäxiga underkläder, hihi.
Efter skolan hände mycket, träffade massa folk, bland annat boris, Ylva, Liva, Elsa, Josefin och hennes två kompisar till.
Haha Livas och mitt anfall idag, haha så skön tjej hon är! :D
Iallafall, nu ska jag snart gå och fixa mig till sängs.
Och som jag sa tidigare, så har min uppdatering varit helt fucktup idag, men ovanför är skälen, hihi! ;)
Men ni får ha det så bra och hoppas på bättre uppdatering imorgn, puss!

Haha min hand ser super konstig ut, men ignorera!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

;);)

2011-02-01 @ 22:42:17
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Hny.

Fin blogg :)

Kolla gärna in på min och

följ mig via bloglovin om du gillar den.

Kram

2011-02-02 @ 00:12:06
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0