N ' jag tänkter på dig hela tiden babe.

Hej sötnosar!
Sitter här med Ylva nu, har haft en toppen dag idag med Emilie och Ylva!
Eller en grej var skit läskig, idag på bussen kom en snubbe, blatte, kanske runt femtioår som va skit full..
Och sen sätter han sig vid oss.
Och ylva ba :
- Aa, vi gör det klockan sex!
Han ba :
snackar ni om sex? Vem är snyggaste killen? snacka inte skit! det är martin!
Sen han ba :
- Jag har en tjej, som jag älskar, jag knullar henne varje dag!
GLÖM ALDRIG DET TJEJER! ALRDIG BRUDAR ALDRIG! ALDRIG FIFFAAAN..
Usch vad läskig han var..
Men vet ni vad? Fredag blir dunder med Alex, filip och Ylva!
Först ska vi bowla, sen ska vi äta på capri och sen ska vi sova här, kommer bli oslagbart! :D
Massa skräckfilmer och sånt!

SHOO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0