N ' DAGENS KÖP

Först släpper mamma av mig och lillebror vid skolan, där jag träffar Elin och Paulina, som följer med mig och väntar på att min lillebror är hos tandläkaren.
Sen möte jag upp Ylva, och vi gick runt på stan.
Älskar dig Ylvaahlqvist!
Haha, sen gjorde jag en sjukt kul sak.. som jag inte skriver här! ;)
Dagens köp och bilder, dåliga mobilbilder, men stå ut!
underhållning hos tandläkaren..
Hahaha så kom det en tant och ba :
- Akta er så ni inte halkar!
Solbrillor!
Rosa - Gina trico
Vita - Cubus
Halsband - Ur&pen
Magtröja - H&M
Jag älskar tröjan! ♥
8 Brillor plus två till som är där nere, summer here i come!

Kommentarer
Postat av: julia

Vill också ha en sån där tröja :o

2011-02-28 @ 19:03:21
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0