f' nyvakna

Hejsan!
Har inte bloggat sen dagen innan jag åkte på spa tror jag ?
Iallafall, spaet berättar jag mer och senare + bilder också.

I torsdags när jag kom till Uppsala igen så fastnade ju såklart bilen (fram däcken och allt hängde liksom i luften) så jag gick till Karin. Var där en stund, sen kom pappa och hämtade upp mig och Alvin som Karin har tagit hand om medans jag var på spa. Kom hem och gjorde ingenting, stökade ner rummet med min packning, haha.. I fredags vaknade jag ganska tidigt, ringde Karin och mötte upp henne på Sibylla. Dela ALDRIG en kebabtallrik med henne hahaha. Sen gick vi ner på stan. Köpte ett par vanliga svarta tights, bh och trosor. Sen gick vi hem till mig, jag bytte om och packade lite saker. Sen hem till Karin och sen till hennes ridning. Kom tillbaka till Karin runt 18, hon duschade lite snabbt och packade, gick förbi ICA och sen till Palermo för att hämta upp våra pizzor. Och sen hem till mig, hon sov här. Kollade på några filmer och somnade runt 2-3 kanske ?
Nu har vi precis vaknat, hunnit kolla på facebook och lite bloggar. Nu ska vi väl äta frukost så hörs vi sen, puss.


Lite lång och tråkig text.. Men creds till er som läste. ;)
schtekigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0