F' glömde datorn hemma :$

Kommer inte kunna blogga nu medans jag är på spa, bara så ni vet. Jag trodde jag hade packat ner datorn men tydligen inte haha..
Iallafall. Har precis kommit in till vår stuga nu, jag, Henrik & Jonas bor i egen stuga, den är jättemysig! Har nyss fått massage, sen badat massa i poolen och ångbastat (heter det så? haha). Nu sitter jag och kollar på tv, halv nio har vi bord på nån restaurang. :)
Bloggar just nu från Henriks dator och jag vet inte hur mycket jag får låna den osv. Men kanske något mer inlägg kommer, annars hörs vi när jag kommer hem. kyss


Kommentarer
Postat av: sandrakarlsson

Hejsan där! vilken sjukt fin blogg ni tjejer har!

Tjänar ni pengar?

Isåfall drygt hur mycket? :)

2011-02-24 @ 18:07:56
URL: http://ssandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0