f' friluftsdag

Hej! Har precis kommit hem från Linn, sov ju hos henne igår med Blanca. Vi vaknade iallafall runt åtta imorse, fixade oss osv. Sen åkte vi till Gränby ishall. Jag söööög på skridskor i början, Saga och Linn typ drog runt mig, haha... Men till slutet gick det faktiskt väldigt bra om jag får säga det själv,hihi. ;)
Sen gick jag, linn och blanca från Gränby till Gamlis och hem till Linn. Packade ihop och städade lite. Sen runt 20 över tre tog jag och Blanca bussen till stan, där jag bytte buss och åkte hem. Kom hem nyss och nu ska jag ta ett varmt bad, jag fryser ihjäl!
Så smart som jag är tog jag ju fel skridskor, så dom var för små och jag kunde inte ha strumpor i, så jag fick massa skavsår, och frös så mycket så mina lill-tår blev vita!
Men kul var det iallafall, tog massa bilder också (247..) Några kommer upp i bloggen senare om jag orkar, resten kommer väl dyka upp lite då&då.


haha superfin bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0