VAD ÄR ORD OM DU INTE MENAR DOM NÄR DU SÄGER DEM?

Kom precis hem från stan, köpte lite saker jag behövde.
Sen har grejerna från newbody kommit, typ underkläder och strumpor.
Så jävla kul på slöjden, jag ba:
- Filip kan du hjälpa mig med ---.
Sen började vi snacka lite, sen skulle han få hjälp av läraren, sen kom han tillbaka och jag ba :
- Men filip vad ska jag göra?
Han :
- Jag vet inte riktigt, du ligger före mig i slöjd..
Jag och Ylva :
- ASG, nej, alltså med --.
Sjukt kul! Iallafall, jag köpte :
Converse :
- Nilson shoe.
Väska :
Accent.
Magtröja :
H&M.
Magtröja :
H&M
Mobiltagna, ingen av kamerorna har batteri..

Kommentarer
Postat av: Ylva

HAHA! så jävla kul med Filip grejen ;) <3

2011-04-05 @ 21:33:29
URL: http://emilieochylva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0