LÄNGESEN JAG SKRATTA SOM IDAG

Dagen var helt sjukt kul!
Jag och Ylva stod och dansade till sommarpojkarna på bordet i ett rum i skolan, och Elsa och Johanna filma, och vi står och driver sönder, så börjar dom asgarva och peka mot fönstret, och så står två nior och en lärare och stirrar sönder på oss, så jag och Ylva verkligen kastar oss ner på marken och springer runt och skriver, SKJUT MIG OMG!
Sen stod vi och dansa för en av killarna som stirrat för att driva mera, och vi stod och ba, bruuurrii komigen och drev sönder, och sen ba, bananqvist, det är jag! Snacka om att vi garva..
Haha, sen drog vi till varmagubben, och sen till stan.
Sjukt längesen jag garvat så mycket som idag, tack för dagen!
Vårat mästerverk på bilden!
Jag & älsklingsylva!
Elsa och Johanna. ♥
Elsa & jag ♥
Elsa Ylva Jag Johanna.
Tack för en underbar dag, HAHA, älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0