N ' RUBRIK ?

Hade rikitgt mysigt igår med Ylva!
Först var emilie hos henne också, så fikade alla våra föräldrar, och sen drog dom.
Jag och Ylva kollade först på baksmällan, sen the last song, grymt bra , sen ciao bella , remember me, och på morgonen började vi kolla på i rymden finns inga känslor, men ljudet kronglade så det blev typ inget.
Sen drog vi till träningen, och jag och Ylva har grymaste passningsspelet, haha mini skott...
OCH FANNY JAG SKA DÖDA DIG FÖR ATT DU LA SNÖ INNANFÖR MIN BH!
Haha, men nu ska jag äta, och snart kommer fredrik :)
Ha det underbart, puss !

Sen kan alla kolla Emilieochylvas blogg, för den är bäst ;)

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANERLAND

snygg blogg o söta tjejer!

hur var er dag :D?

2010-12-05 @ 14:49:39
URL: http://josefineah.blogg.se/
Postat av: Anonym

frågestund på bloggen!

gå in och släng in en fråga

är du snäll :)

http://emelieresander.blogg.se/

2010-12-05 @ 14:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0