N ' Hur fan ska man glömma något så värdefult?

Ni säger till mig att inte prata, att glömma..
Tror ni att det är så jävla enkelt att bara glömma?
Försök bry er, försök iallafall.
Ni säger det med flit, för att såra mig, och när ni lyckats går ni runt och ler.
Ni har lyckats, är ni nöjda?
Ska ni gå runt och le i all evighet bara för att få se mig sårad?
Om ni är glada är det okej för mig, för jag bryr mig om er, ni betyder,
Men vafan är jag för er?
Bara luft.
Luften som ni andas in och sen blåser bort som ingen ting.
Luften ni slår bort med hårda smällar och min kropp bara tar i.
För jag andas med samma luft, smärtan från mig.
Ni kan försöka bry er, tänk det är hemskt.
Det är hemskt att ni inte ser, att ingen bryr sig på riktigt.
Att alla ska snacka om sina problem men ingen bry sig om mina.
Men skit i mig, för helt ärligt tycker jag själv inte att jag är viktig.
Men ni är viktiga för mig, så försök fixa det lite bättre.
Sofijah - släpp mig fri.
Jag lyssnar inte på sånhär musik egentligen, men det är bara texten ♥

Kommentarer
Postat av: emilie

finns <3333333

vet exakt hur det känns.. <33333333

2010-12-05 @ 20:41:14
URL: http://emilieochylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0