F&N' 20 första svaren på frågestunden

&quoAnonyyym om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
är någon av er av med oskulden?
norea: är du kär, isåfall i vem?
fanny: vad är det längsta du varit ihop med,om du är ihop med någon isåfall vem?
F: Jag är inte av med oskulden, jag är tretton år liksom. Det längsta jag har varit tillsammans med någon var i 8-9 månader tror jag, just nu är jag inte tillsammans med nån, och jag diggar att va singel. (y)
N: Jag har inte heller förlorat oskulden. Ja, jag är kär. I fredrik :)

sara om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
vad brukar ni göra på sommrarna? :)
F: Vara med kompisar, åka till Gotland & mina två landställen. :) Sola & shoppa också såklart! Nästa sommar ska jag också kanske åka till stadium sports camp med kompisar. ;)
N: På sommarn brukar jag mest chilla, va med kompisar, åka till våran stuga i dalarna & åka till Grekland.

jag har inte tråkigt liv :) / linn om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
varför har du så konstig humor fanny ? 
norea , hur står du ut ? 
HAHAHAHA :D
F: jag har bäst humor linn, kom inte med nåt VAAAAAAAA :O
N: Haha ganska enkelt, vi har samma humor. ;)


linda om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
hur har ni fått så mycket besökare? :O
F&N: Vi vet inte riktigt, vi hade många besökare på vår förra & dom har vi väl fått med till den här.. Sen reklamerar vi på våra bdb's också. :)

R I N G F O T O | Emilia Ring om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
HUr lände har ni bloggat?
F&N: På den här bloggen, inte länge alls. Men på den förra ungefär ett halv år. :)

Yocke Online om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
Vad är lycka enligt er?
F: äkta kärlek & bra vänskap, vänner som alltid finns där för en, såna man kan prata om vad som helst med! Fotboll är också lycka. (a)
N: Samma som Fanny. ;)

t;>elinn om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
allt bra med er? :)
F&N: Haha, ja. Allt fin fint med oss. ;)

THERNAS om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
vem av er två är bättre på att springa? haha (sjuk fråga men what the heck!)
hur gamla är ni ? 

ställ frågor till vår frågestund också ;D
http://thernas.blogg.se/2010/december/fragestund.html
F&N: Vi båda är tretton år, födda 1997. Fanny sportar mest, men vi vet inte riktigt vad vi ska svara på den frågan, haha.
Haha, sure. :)

Elvira om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
hur har ni fått så många läsare?
F&N: från vår gamla blogg typ, vi har reklamerat lite på bdb osv.

☆Carlosa om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
kissie vs dessiré ? :)
F: oj.. Jag tycker faktiskt båda är rätt sjuka haha.. Jag har träffat båda i verkligheten också, Dessie var ju klart trevligast. Kissie kallade mig kort... :( xd Jag läser ingen av deras bloggar, tycker båda är sjukt tråkiga.
N: Haha jag vet inte, men jag läser hellre kissies blogg för den är lite 'roligare' och det händer mer på den om man säger så..

Bella om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
Favvo film??
Favvolåt??
Nån gng färgat håret??-vilken färg??
E ni kära i nån??
Va skulle ni göra om ni fick en miljon??
Hur många läsare har ni??
Hur har ni fått så många??
Hur länge har ni haft er blogg??
F: Favvo film?? - ingen aning faktiskt
Favvolåt?? - Ingen speciell, men just nu lyssnar jag mycket på rihanna - love the way you lie part 2 & michael jackson ft. akon - hold my hand. :)
Nån gng färgat håret??-vilken färg?? haha ja, 12 gånger... :$ Jag har varit blond, röd brunette, ljusbrunette, mörkbrunette, svart, blond med lite guldorangea slingor i, haha. Just nu är jag iallafall brunette, och tänker inte färga nå mer på ett tag.
E ni kära i nån??-nej, men jag gillar en person väldigt mycket :)
Va skulle ni göra om ni fick en miljon?? - Shoppa, resa utomlands. :)
Hur många läsare har ni?? - runt 1000.
Hur har ni fått så många?? - Vet inte, vi kommenterar andras bloggar mycket. ;)
Hur länge har ni haft er blogg?? - Den här har vi haft i mindre än en månad, den innan ungefär ett halv år.
N:
Favvo film?? - Vet inte, men jag gillar skräckisar.
Favvolåt?? -Alla brüno mars
Nån gng färgat håret??-vilken färg?? En gång - mörkbrunt
E ni kära i nån??-Ja
Va skulle ni göra om ni fick en miljon?? -Spara, shoppa & dela med mig ;d
Hur många läsare har ni?? - samma som över
Hur har ni fått så många?? - samma som över
Hur länge har ni haft er blogg?? - samma som över


Veronica [♥Gravid v39♥] om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
Vilka är era förebilder och varför? :)
F: Min storebror, Henrik. För han är en stark person, med bra personligheter och för att jag älskar honom, och han är en av dom jag står närmast till i familjen. ♥ och norea för hon är fett coolt
N: Fanny för hon är bäst ;))


karatinanilsson om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
frågar lite mera saker :
ni har grym blogg, hur får ni så mycket besökare och vad är erat rekord?
ni kommer bli stora :)
reklamera gärna min blogg (a

F&N: Tack så mycket! Vi reklamerar på vår bdb osv, sen kommenterar vi andras bloggar väldigt mycket. Vårt rekord är nåt på 2100, på den här bloggen alltså, på den andra kanske lite över 2500. :) Haha jaså, det får man väl hoppas på. :D
Visst - längst ner på inlägget. (A)


Julia om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
Vilken är din favorit "kändisblogg"? :D
Vad tycker du om min blogg ' namnetpåbloggen '
F: Oj vet inte, jag brukar inte läsa kändisbloggarna, tycker faktiskt dom flesta är rätt tråkiga, men Kenza är nog min favorit :) Din blogg är väldigt fin, bra design & du skriver intressant och har mycket bilder, så det är bra. :)
N: Jag läser många bloggar , så jag vet inte.
Din blogg var fin med mycketbilder och bra uppdatering, fortsätt så! :)


Caroline om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
Vad har ni för framtidsplaner? Hur ser era liv ut om 10 år om ni får bestämma :)?
F: Oj.. Jag skulle vilja gå advokat utbildning, och ha en villa i gamla uppsala. En pojkvän som aldrig svek skulle också vara ett stort plus! :)
N: Jag vill bli advokat eller domare, jag ska absolut gå i en fotolinje på gymnasiet , jag ska även gå fotokurs efter jul. :)
Sen vänner som inte sviker, familj att lita på och en pojkvän man verkligen älskar. <3


Frida om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
favorit outfit ? :)
F: myskläder (a) = strumpbyxor, mammas super fleece, stor halsduk & london t-shirt + raggsockor & mystofflor!
N: Humöret jag är på då :)


Jessica om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
1. hur gammal är du :D ? 

2. Favoritfärg?

3. Favoritoutfit? :D
F: 13, ljusblå, samma som över :)
N: 13 år, svart, vitt, grått , favorit outfit, det som jag känner för :)


Linn om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
fanny&norea visst saknar ni mig (a)
F: nej linn, nej...
jo självklart, det gör jag alltid sörru :)
N: Ja det gör jag linn !


katarinanilsson om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
Fin blogg!
fanny, hur ofta rakar du benen? och hur länge har du spelat fotboll?
norea, har du kille och vart bor ni båda?
F: Haha jadu, lite udda fråga.. :p jag vaxar mina ben faktiskt haha.. & det gör jag väl när det behövs? ;) Jag har spelat fotboll nästan hela livet. På dagis spelade jag i ett kill lag, sen när jag var 5 år startades ju VP f97, och då var det liksom direkt att jag ville börja där, eftersom båda mina brorsor spelade i vp. :)
N: Haha ja jag har kille, och vi bor båda i uppsala :)


sara :) om F&N ' - kör igång med frågestund ! ♥:
hejhej , norea ha hört mycket om dig men har ockå hört att du har förlorat rätt så många kompisar den här senaste tiden :( 
Varför och vilka? 
PUSS! ♥
N: Jag undrar för det första hur du känner mig? för jag har ingen aning om vem du är, och du bor inte ens i samma stad som mig? :)
Iallafall, jag har förlorat en vän, hon var som en syster för mig, varför vi bråka säger jag inte, för det är inget man skriver ut på en blogg.


BESÖK OCKSÅ : http://katarinanilsson.blogg.se/ som tack för hennes fina kommentar :D

Kommentarer
Postat av: irre

hällre kissie en dessie :)

2010-12-04 @ 00:59:18
URL: http://irrees.blogg.se/
Postat av: Sofia!

2010-12-05 @ 17:59:43
URL: http://stmfeldt.blogg.se/
Postat av: nån du känner

Hejar du på real madrid norea, och spelar du fotboll, isf viket lag?



vilket fotbollslag hejar du på fanny?

och, saknar du nåt som försvunnit ur ditt liv, isf vad?



hoppas ni svarar <3 :)

2010-12-05 @ 18:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0