OM FEM SLAG ÄR DÖDEN, HAR JAG FÅTT HUNDRA.

Idag slutade vi halv tolv, fett chill.
Haha, så jävla kul idag på ksen (latin) med david, ylva, theodor och daniel, david hatar barcelona, så vi skrev FCB över hela hans bok, och ni vet hur killar är..
Sen på daniels, för han hatar också barcelona, så han drog av alla sidor vi klottrat på och ba :
- Jag tar med den hem och eldar upp den!
Sen fick David så damp att han slog sönder en stol, hahahahha!
Sen skrev alla vi över filips bok massa lag han hatade som tex, real madrid, aik, sollefteå, unik, kik och maassa mera.
Sen kom läraren och ba, david vält inte stolen, och då skulle han ta upp den med då drog han av hela saken så den gick sönder, haha!
Iallafall, sen efter, så drog jag till stan med Emilie och Ylva, sjukt kul dag!
Sen hem till johanna, men han inte något, så tog bussen hem på en gång.
Men härlig dag.

Försök inte göra mig sur, jävla tönt.
Vi var inget, och hade inget, så låt mig vara tack! :)
Ska köpa tröjan!
Ignorera att jag står helt böjd, men ville få med byxorna också men det gick inge bra haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0