N ' MUSIKSMAK & JAG ÄR GREJERDE

Hej sötnosar!
Nu har jag kommit hem från Ylva och har precis ätit.
Innan var vi ju på stan med Filip först, hittade skit snygga kläder till honom, hot! :D
Sen kom fredrik, så satt vi på donken och snackade ett tag, åt glas, och sen drog dom, och jag åkte hem med Ylva.
Vi snackade åt, och typ så?
Ganska chill, vi var aströtta båda.

Jag har så otroligt udda musiksmak, imellanåt lyssnar jag på '' dunka dunka '' typ ex. Akon, Mohombi , Lady gaga , Rihanna , och så.
Sen lyssnar jag på typ '' mellanrock, skön musik '' som typ, the killers, Jay smith, och typ kings of leon.
Sen på typ rock , evanescense, och typ bullet for my valentine.
Evanecense, som jag inte vet hur man stavar, för det står olika hela tiden, lyssnar jag otroligt sällan på.
Iallafall, denhär låten har jag och Elsa börjat dråga, inte okej ;

( spola till typ en minut, långt intro ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0