N ' måsteändratextstillnu.... FANNYRINGMIG

Jag är hemma, men hann inte uppdatera igår.
Ska berätta om dalarna, haha, var sjukt kul!
Tisdag gjorde jag typ inget, onsdag var jag med Elin, och i torsdags ringde Emilie mig och sa att hon var i dalarna och tränade 00/01:or, så jag åkte dit och träffade henne, har saknat den cheyen så sjukt!
Och sen, fredag var det romme med Ylva, sjukt kul det med!
Först träffades vi där man hyr skidor, och sen började vi åka.
Haha, alla trodde vi var helt ree på åka, för vi drev och ba '' ska vi köra en lek från lekskolan igår?'' hahah, och så började vi ploga som fan och gjorde U svängar över hela, som man gör när man lär sig åka för att inte trilla.
Hahaha, och såklart kom massa snygga killar då..
Sen åkte vi in i skogen, och då åkte jag in i en sten så jag råkade gå ner i splitt med skidorna och slog i knät, och då kollade Ylva bak för hon hörde något krascha , och då trillade hon med, haha.
Sen bara åkte vi omkring och hade det allmänt bäst.
Sen hämtade mamma mig och vi åkte hem.
Och idag får vi se vad jag ska göra, jag skulle ju kanske träffa Elsa, men hon sover och svarar inte, så då ska jag träffa Ylva tror jag, men det gör jag nog i vilket fall, fast isåfall senare.
Men nu ska jag gå och äta, ha det bra!
hahaha, när vi trilla! :D

Kommentarer
Postat av: Ylva

du är så taskig norea , jag satt fast i massa snö på sidan om backen och så komm alla killar och då hjälpte inte du mig .... :( <333

Fast det va bäst ändå ! :D <33

2011-01-08 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0