F' Grenade, fireworks..

Vet att jag inte uppdaterade igår, även fast jag lovade det, haha. Dagen bara rullade på och helt plötsligt var det typ natt! Kan iofs bero på att vi vaknade väldigt sent, typ runt ett-två tiden. Dagen spenderades mest framför tv:n på wii balance board och att äta kvarlevorna av vår super goda lasagne!

Sissela gick hem runt sju kanske, då kollade jag på tv och degade framför datorn. Idag tror jag inte jag ska göra speciellt mycket, ha spa-dag typ.


When Kesha went to Take It Off, Bruno Mars threw a Grenade which made Katy Perry a Firework and Taylor Swift rode away on a White Horse. Now Rihanna is the Only Girl in the World which made Lady Gaga Just Dance. Nelly soon woke up saying it was Just a Dream ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0