F' Hemma-Spa!

Nu har vi precis ätit frukost, Vi vaknade ganska sent idag. Bara för att jag är så seg, haha. :)
Orkar inte träffa några idag, vi vaknade ju så sent, så det blir jobbigt och så. Istället ha ansiktsmask, måla naglarna och lite sånt. Hemma-spa typ! ;) Ikväll när jag kommer hem ska jag nog beställa hem ett par kilklackar till fast med nitar, istället för helt vanliga. Sen har jag hittat lite kläder på bubbleroom också, beställer kanske hem lite därifrån också, aja det får vi se.
snygga va?! ;)
från have2have.
Imorgon ska jag träffa Vickan också, som äntligen har kommit hem från Järvsö! :)
Vet inte riktigt vad vi hittar på men jag har lovat henne att vi ska spela massa wii iallafall, haha! Mamma har ju äntligen köpt hem wii balance board och en extra kontroll. :)
Sen ska vi antagligen sova över också. Lite långt inlägg nu haha så avslutar med en sexig bild.
kyss /fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0