f' fotbad!

-Mobilblogg- Sitter just nu i badrummet med ansiktsmask, fotbad och massa skönt. :) Bloggade inte hos Saga, för jag tänkte inte precis på det. Jag kom iallafall till skolan och mötte upp henne runt tre, så tog vi bussen till henne (lantisbuss! :D) Först åt vi, och sen bakade vi, chokladbollar som blev asgoda. Sen kom Frida gjorde inte så mycket, var inne på datorn och lite sånt. Sen åt vi middag, gick till Frida en stund och sen runt åtta åkte jag hem. Kom hem kanske halvnio och sen dess har jag inte gjort nåt alls typ. Tog typ inga bilder, men nån kanske kommer upp lite senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

sv: åh gud stackar!! jagär med frisk nu typ :D

2011-02-09 @ 23:28:41
URL: http://bloggamandas.blogg.se/
Postat av: fisk

eehmm.. har du elr Norea nån annan egen blogg som ni hade förut?? Asså som bara är Noreas elr bara din??? Jaa bara älskar er blogg :D

2011-02-10 @ 20:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0