MAKE ME LOVE YOU

Nu kan jag blogga entligen.
Dagen idag var ganska chill, men på NV hände läskigaste saken, var ute med Totte och Emilie, så kom det en kille och börja snacka med oss, han förklarade en hel historia om en grej som hade hänt honom, han hade blivit anklagad för massa saker som inte var sanna av en kille, som hade kastat ägg på honom, och han ba :
- Om jag fick skulle jag döda killen, döda honom!
Sen frågade han vart mitt namn kom ifrån, emilie ba grekland (vilket det inte ens gör haha) så han ba :
- Ta hand om killen eran!
Jag ba :
- Ja totte brorshan, vi tar hand om dig? ;)
snubben ba :
- Syskon? han vågar inte ens erkänna att han är från grekland han med..
Alltså, HAHAHA sen började han snacka ba '' mmmm mycket fina tjejer tar hand om livet, levande och döda mmmm ''
Alltså helt jävla borta!
Iallafall, nu ska jag plugga och packa till idre med älskling.
Har precis badat i typ två timmar, rakat mig och fixat håret, härligt! :)
Gammal bild på emilie mig och totte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0