YLVA ÄLSKLING, ÄLSKAR DIG, HIHI ♥

Alltså nu får jag nog, du lämnade mig, och sen förväntar du dig att bli förlåten.
Jag sa till dig på riktigt, jag vill aldrig se dig igen.
Jag vill inte ha med mig att göra.
Även om du är den svåraste att lämna, så måste jag.
Du har svikit mig, fått vi att göra dumma saker.
Och du lämnade mig, din jävla idiot.
Jag säger det nu, jag älskar dig inte.
Du säger, jag älskar dig, men nej, jag gör inte det.
Du är helt raderad nu.
Ring mig inte, jag tänker inte svara.
Du ringde idag sista gången.
Du sa bara hej, sen la jag på.
Usch, det kommer bli svårt, men svårare att leva med dig.
Å vad jag inte pallar.

Kände för att skriva av mig, förlåt.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Älskar dig med Norea baby ;* <333333333333

2011-04-05 @ 21:32:43
URL: http://emilieochylva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0