N ' Ylva , verkligen tack !

Okej, nu ska jag berätta om två helt olika personer.
En är riktigt falsk och en är någon jag skulle offra livet för.
Vi börjar med den äkta, riktiga kompisen.
Du tar imot mina tårar, du finns på riktigt, du bryr dig genom att bara finnas där, du får mig att tänka på annat.
Du får mig att tänka på annat, du får mig hel igen, du gör allt bra.
Du betyder världens för mig.
Utan dig skulle jag inte klara detta, för nu har det hänt en sak, som jag fan skulle dö för.
Men du fixade dethär åt mig, du hjälpte mig med dethär.
Jag snackade med dig, och det känns mycket bättre nu.
Men dig kan jag vara mig själv.
Jag kommer ihåg, första gången dethär hände, och jag var skit ledsen, och du började gråta för att jag var så ledsen.
Fyfan va jag älskade dig då, nu och föralltid , jag kommer alltid minnas dig, Ylva Ahlqvist.

Nu tar vi den falska.
Du säger , allt löser sig, det blir bra, men du vet själv att det inte bara blir bra, det löser sig inte bara sådär, när man är krossad.
I skolan , vilket betende ?
Jag tror inte du ser, men du dissar, förstör, och gör så jag förlorar .
Du trycker ner mig, men ylva , du hjälper mig.
Tack Liva Bihre , Ylva Ahlqvist, Filip Karlsson och Claudia Klobas, fyfan va det hjälpte att snacka med er.
Sen tack Maya gårdmark öst, Theodor selander, Alex bejmyr och Emilie vesvre för övrigt.
Ni alla betyder för mig, ni har hjälpt mig , redan efter en dag.
Ni får mig att tänka på annat.
Utan er, alla , skulle dethär vara över redan från början.
Och du, duvet vad jag snackar om, jag kommer aldrig glömma dig, för fyfan va du betydde för mig.

Kommentarer
Postat av: ylva

gud norea , älskar dig värkligen , <33333333

2010-12-16 @ 20:21:03
URL: http://emilieochylvas.blogg.se/
Postat av: ylva

gud norea , älskar dig värkligen , <33333333

2010-12-16 @ 20:21:19
URL: http://emilieochylvas.blogg.se/
Postat av: liva bihre

2010-12-17 @ 20:49:29
Postat av: katarinanilsson

du verkar ha det jobbigt,vad har hänt? :(

2010-12-18 @ 15:42:04
URL: http://katrinanilsson.blogg.se/
Postat av: zofie

sv; det är bara bra, hur är de själv? :D

2010-12-18 @ 16:32:42
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0