N ' JULIA SELLIN ♥

julia, nu ska jag ta dethär lite kort, för jag skulle kunna skriva flera timmar om jag bara hade ork.
vi börjar såhär, du är en av mina bästa vänner, och du betyder seriöst allt för mig.
du ställer ALLTID upp för mig, vad det än är, och du vet att jag alltid ställer upp för dig, vad det än gäller.
du får mig att orka, att vilja fortsätta.
allt du gjort för mig, det är otroligt.
jag skulle seriöst aldrig klara mig utan dig.
du kan bara ringa mig seriöst när du vill, jag kommer alltid svara, hur arg eller ledsen jag än är.
du förstår mig verkligen, och det är få som gör.
du vet, när jag säger jag älskar dig, så menar jag det.
jag säger det inte till någon som jag inte älskar, så här är det,
jag älskar dig julia sellin, och det vet du.
jag kommer alltid verkligen ställa upp för dig, och jag ska hjälpa dig allt vad det bara går när du behöver min hjälp, det är bara säga till älskling, för jag kommer alltid finnas vid din sida och kämpa med dig.
med dig vid min sida klarar jag allt, och jag vill att det ska vara tvärt om också.
det jag nu försöker säga är att jag älskar dig, sjukt jävla mycket.
julia, nu ska jag ta dethär lite kort, för jag skulle kunna skriva flera timmar om jag bara hade ork.
vi börjar såhär, du är en av mina bästa vänner, och du betyder seriöst allt för mig.
du ställer ALLTID upp för mig, vad det än är, och du vet att jag alltid ställer upp för dig, vad det än gäller.
du får mig att orka, att vilja fortsätta.
allt du gjort för mig, det är otroligt.
jag skulle seriöst aldrig klara mig utan dig.
du kan bara ringa mig seriöst när du vill, jag kommer alltid svara, hur arg eller ledsen jag än är.
du förstår mig verkligen, och det är få som gör.
du vet, när jag säger jag älskar dig, så menar jag det.
jag säger det inte till någon som jag inte älskar, så här är det,
jag älskar dig julia sellin, och det vet du.
jag kommer alltid verkligen ställa upp för dig, och jag ska hjälpa dig allt vad det bara går när du behöver min hjälp, det är bara säga till älskling, för jag kommer alltid finnas vid din sida och kämpa med dig.
med dig vid min sida klarar jag allt, och jag vill att det ska vara tvärt om också.
det jag nu försöker säga är att jag älskar dig, sjukt jävla mycket.
du och jag, föralltid julia, imorgon kommer bli dunder, det känner jag på mig.


Kommentarer
Postat av: julia

Shit nu blev jag verkligen tårögd och ja,det är inte ofta jag gråter men snart kommer det rinna en tår på min kind för det där va så underbart vacker för mig.

Du betyder jävligt mycket för mig med och det vet du ! Du kan alltid prata med mig , dygnet runt. Finns alltid här för dig älskling! Du kan verkligen prata om allt med mig ! Älskar dig så himmla mycket ! <3

2011-03-03 @ 16:14:19
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0