f' summer feelings

Igår:
Efter skolan åkte Saga till mig, vi 'fikade' lite och pratade. Sen gick hon och jag drog på träning. Efter träningen åkte jag till henne, där Mathilda och Frida också var. Vi pratade lite, var ute en stund och såg på filmer.
Idag:
Vaknade redan kl. 8 men somnade om igen och vaknade kl. 10 då Frida skulle hem. Åt toast och drack té, sen åkte Mathilda hem. Jag och Saga åkte ut till Boländerna en stund, sen fick jag skjuts hem. Så jävla härligt väder idag! Nu sitter jag på balkongen, har laddat upp med hallon té, bulle, lite smågodis, musik, franska läxa och en bok. Alvin är också ute och hoppar runt. Nu blir det att chilla hela dagen, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0