f' jag suger på att blogga.

Tja! Kom precis hem från skolan, sjukt lång dag. 10.20 - 15.50..
Skulle egentligen gått till papis jobb och hämtat pengar för att sen gå ner till bikbok och köpa ett par byxor och ett linne.. Men nej han hade redan hunnit gå till mormor, eftersom hon , mamma och pappa skulle på teater eller nåt shit. Så får göra det imorgon, om Saga orkar hihi.
Jag vet att jag inte har bloggat på de senaste 2 dagarna, har ingen speciell anledning, har bara inte orkat. Sen har vi prov i franska imorgon också, kan nästan allt nu, sjukt stolt haha. (a)
tisdag: lång och tråkig dag. Började 9.00 och slutade 13.50. Typ alla stack på profil osv, men jag orkade inte så jag gick bara hem och pluggade till franska provet.
onsdag: Gick i skolan mellan 8.30-13.20. Efter gick jag, Karin och Blanca ner på stan. Gick förbi subway där jag köpte en macka och fanta. Sen till Saffets (Jalla) för att Blanca skulle äta där. Sen gick vi vidare, köpte penna, doftsudd och en skrivbok. Allt i rosa haha poweeeer! Sen hem och plugga.

Imorgon sover Saga här, kommer bli superbäst!
Kanske inte hinner uppdatera mer ikväll, måste plugga engelska+franska, men vi hörs när vi hörs. Puss

100% random bild

Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Jag gjorde den bara som ett bildspel på datorn och sparade! :) Hihi

2011-03-03 @ 19:43:37
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0