f' desperate housewives

Sitter nu fastklistrad framför tv:n, premiär för desperate housewives nyss ju! Och nu är det CougarTown.
Lite om dagen: Började 9.00, slutade 13.50. Hade 1½ timmes lunch, så jag, Karin och Linn åkte till mig och ''linchade'' och stekte i solen på balkongen. ;) När vi slutade åkte jag och Karin hem till mig, fikade på balkongen. Asnajs väder! Sen gick vi och träffade Kajsa, var helt hyyper hos Karin. Sen gick Kajsa, då åkte jag och Karin ut till Ekeby och kollade efter en sak som Karin hade glömt. Sen hem, åt och snackade om Frankrike. jag och Karin ska ju antagligen (nästan helt bestämt) åka till Frankrike i 3 veckor i sommar! :)
Sen helt plötsligt började jag må jätte illa så jag la mig i Karins säng, höll på att somna haha. Karin väckte mig vid åtta och följde mig hem. Har fortfarande ganska ont i magen, men det är mycket bättre iallafall. Snart ska jag lägga mig i badet och läsa lite. Hörs senare.

idag på lunchen. Haha typ ingen var beredd så bilden vart lite fail, menmen. :)

Kommentarer
Postat av: Linn

kan du inte hitta en lite finare bild i alla fall ?

mongo.se tjohej :')

2011-03-16 @ 17:42:15
URL: http://linnwetterlow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0