N ' har precis haft snökrig med lillebror ;d

Hej bloggen! Jag är så sjukt glad, för vet ni vad jag kom på? Imorgon ska jag träffa elin, och torsdag skidor med familjen, men höjdpunkten är lätt fredag! Då blir det romme med ylva älskling! Jag, Ylva och skidor. De är grejer de. Kommer ihåg sist i romme med extremt saknade bror walter, emilie och ylva. Absolut bästa minnet! Det var helt sjukt, går inte att beskriva, men har aldrig garvat som då. Speciellt inte när emilie spillde så att det såg ut som hon kissat på sig och walter började torka henne, haha! Gud! Jag bara älskar er, de var för kul! Och minst lika blir fredag! Nej men nu måste jag avrunda, jag ska basta, ha det underbart! Kyss/Norea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0