N ' BURN IT TO THE GROUND

Vaknade nyss, har läst lite ut boken vi har i engelska läxa till tisdag.
Så då var det klart, ska göra spanska sen också.
Jag skippar träningen idag, vet inte varför, jag orkar inte och så.
Fanny ska komma hit om ett tag, när hon har köpt grejer till alvin.
Jag saknar Ylva och Emilie!
Dom är ju i idre, ska komma hem idag, så får inte träffa dom förens imorgon, men då ska jag endå på stan med Ylva och sen william , ;).
Ska fixa om mina naglar också, prickarna blev för stora.
Sen Liam och Paulina, ååh, ni är så gulliga! Älskar er bådatvå! ♥
Men nu ska jag dra o ducha och sen äta, ha det bäst så länge!
Bild från när claudia lockade mitt hår :D

Kommentarer
Postat av: paulina♥

hihi , älskar dig med älskling! ♥

2011-01-16 @ 15:48:08
URL: http://pamfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0