N ' 9/12. mitt största bråk

Jag tycker inte att man ska skriva ut bråk på bloggen, men eftersom jag ska göra det nu, så kan jag göra det.
Det började med att min kompis småbråkade med en tjej, vi säger att hon hete lisa.
Lisa sa lite saker till min kompis, och även till mig, jag vill inte säga vad eller snacka skit, för jag är kompis med '' lisa nu. '' Vi är jätte tajta igen, men iallafall.
Vi sa saker till lisa också, och det slutade med att jag, min kompis, och dom jag är med dissade lisa totallt.
Vi snackade inte, vi gav varandra blickar i skolan osv.
Ni fattar vad jag menar.
Det håll på i kanske tre månader, sjukt onödigt, men iallafall.
Jag förlät lisa och lisa mig, och nu är vi skitbra kompisar igen.
Jagmenar, jag slutade aldrig älska henne, pågrund av bråket.
Jag bara visade det inte längre.
Vi har snackat massa om bråket, och det kommer inte hända igen.
Båda två vet att båda gjorde fel, och vi har verkligen fixar allt nu.
Det va kanske en och en halv månad sen, och vi fixade allt snabbt.
Men slut snackat omdet, ni förstår varför jag inte ger ut namn, för man ska inte lägga ut bråk på bloggen, men det är ju löst nu som sagt. :)

Kommentarer
Postat av: Elice :D

Sv: Nej, den har jag fått ladda hem gratis på: www.bloggdesign.nu



Skitbra sida! :D



Ps: Fin blogg! :)<3

2011-01-29 @ 19:55:58
URL: http://eliceohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0