F'

Tja coolingar!
Vet att jag inte skrev igår efter bion, och inte idag heller så berättar lite som har hänt.

När bion slutade så träffade vi sissela och ella, dom hade tydligen varit på samma. (Vi såg Easy A) Vi gick med dom till ica, var där i typ en och en halv timme? Haha kul liv.. Köpte iallafall chips och hyrde 2 filmer, american virgin och sex and the city 2.   Sen gick vi hem, kom hem runt elva kanske. Tog fotbad och lite sånt, sen kollade vi på filmerna. Runt 2 på natten fick vi värsta snilleblixten att vi skulle spela wii haha. Spelade i kanske 2 timmar, sen somnade vickan.. Jag satt och spelade på mobilen och smsade, sen somnade jag också.
Idag vaknade vi vid 12-tiden, fixade frukost och sen kom Sissela, då fortsatte vi kolla på american virgin, vi hann inte se klart den för vi skulle spela wii haha.. Sen har vi inte gjort så mycket faktiskt.

Vickan gick för tre timmar sen kanske, då gjorde jag och sissela lasagne! Den blev faktiskt as lyckad.
Sissela har precis åkt hem till sig en stund, hon skulle hämta sina saker, för hon sover här ikväll. Hon kommer kanske om en halvtimme eller så, då ska vi kolla på filmen som pappa hyrde till oss, Sommaren med Göran haha.  
Skriver mer ikväll om jag kommer ihåg, och imorgon lovar jag bättre uppdatering!


Söta Sissela!

Juste, idag när jag och Sissela var ute så var det massa små killar, typ innebany lag (det är ju någon cup som hålls här i Uppsala) som ropade efter oss hela tiden, dom ba ''oooooooh snygga tjejeeeer'' , ''kom då flickoooor'' och nån ba "mjaauuu" man ba vafan, ni är typ 11 år liksom, hahahaha !
Dessutom hade dom fett weird accent. ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0