F' Sover hos Linn. :)

chacha bitcheeees! Haha nej då.. :) Var ett tag sen jag bloggade nu, men har ju haft bloggpaus. Tror jag börjar blogga imorgon igen. Jaja whatever liksom! ;) Dagen började iallafall av att Linn väckte mig med sms, haha. Åkte ner på stan och träffade henne, hon klippte sig och sen degade vi runt i massa affärer. Synd att det typ inte finns något snyggt på rean.. Men jag köpte iallafall en rosa spets tröja. Sen bytte vi julklappar, haha bättre sent än aldrig om man säger så. Jag fick ett jättesött linne med rosett, tack sötan! ♥
Av mig fick hon lösnaglar, haha hon hade ingeeen aniiing! jag looovar...
Sen åkte vi till heidenstam och köpte lite godis, och träffade vi Gabbe en stund. :) Efter det tog vi bussen och åkte till slutstation, sen till Linn haha. Hittills har vi inte gjort så mycket, dampat på facebook mest. Imorgon får vi se vad som händer, träffar antagligen några eller så. Här kommer lite fina bilder på oss!
happyface liksom.. fast nä
visst är vi söta?! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0