F' såååå mogna! :o

tjaaa! Skola idag då, en av jobbigaste dagarna på hela veckan faktiskt. Efter skolan gick jag och Karin först till henne, sen till ica köpte läsk och sen till mig. Här har vi inte gjort så mycket, kollade lite på tv, spelade wii och sen kollade hon på en jacka som hon kanske ska låna av mig när hon ska till Fjällen. Sen följde jag henne en bit när hon skulle hem, vi snackade om massa, skööönt det.  Kom hem för kanske en halvtimme sen, har precis ätit middag och kollat facebook osv. Nu måste jag plugga maaassaa matte, har prov på onsdag och jag ligger efter som fan, haha inte bra!
jag som hade som nyårslöfte att satsa mer på skolan ja,..
Senare ska jag iallafall kolla på nyaste Harry Potter & Narnia, har precis laddat ner dom. Har inte sett någon, lite skämmigt sådär, haha. 
typ världens mognaste bild. :')
bild av mig, tagen från karin (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0