F' lägg ner bara, så jävla jobbig.

åhh jag hatar att börja inlägg, man vet aldrig vad man ska skriva! :o
Haha nej men.. Nu ska jag nog sätta på en film eller så, och äta ostbågar hihi ♥ Var tvungen att gå ner till ica tidigare och köpa en färdigrätt, eftersom Jonas & Henrik hade varit hemma och rensat kylskåpet så det inte fanns nån mat kvar. Kul.. Eller inte.. Så då köpte jag även med mig ostbågar. (a)
gammal sommar bild på mig & norea ♥
Tror inte jag kommer uppdatera mer ikväll, eftersom jag är på väldigt dåigt humör på grund av en j-vligt falsk person, och jag orkar inte låta det gå ut över bloggen.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!



Verkar min blogg intressant?



Kika då in hos mig!



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2011-01-26 @ 22:29:19
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: linneaa w

Gumman då.. Du vet att jag finns om du vill prata ? <3

Älskar dig :*

2011-01-27 @ 15:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0