N ' ' ni måste bjuda på livet tjejer '' HAHA

Idag har jag typ massa allternativ, antingen träffar jag marcus på dagen om jag kan,  eller så vill jag träffa fanny ikväll, för mamma ska ha tjejmiddag så fanny ring mig!
Annars frågar jag någon annan.
På måndag är det alla hjärtnas dag!
Den spenderas hos mig med Gabriel, Ylva och Marcus, mysigt! ;)
Haha, igår hände världens roligaste sak, jag ba :
- nej men kom, vi kubbar över vägen!
Emilie och Ylva ba :
- Nej vi kommer döö, gå här istället!
Jag :
- Men ni måste ju bjuda lite på liiväääätt ( och precis då trillar jag värsta fail rakt ner i snön, hahahha)
Jag :
- Kolla, jag bjuder på livet.. hjälp mig upp!
Man fattar säkert inget, men det var sjukt kul..
Inte lika kul när Edvard hade sett oss missa bussen tillbaka.. haha..

Kommentarer
Postat av: julia

Älskar eran blogg fina chey ;)

2011-02-12 @ 10:53:09
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/
Postat av: julia

Asså jag redigerar aldrig mina bilder så du vet , jag brukar bara byta till svart/vit eller den andra nyansen av svart/vit :)

2011-02-12 @ 15:42:07
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0