N ' HEMMA FRÅN IDRE MITT UTE I INGENSTANS

Måndag, vi kommer till hotellet vi ska bo på, hyr skidor och chekar in.
Åker skidor på dagen.
Sen på kvällen drar jag, Sara och Eric ut, och vi ser två människor.
Två männiksor på en halvtimme, då förstod vi att vi var helt jävla öde.
Tisdag, åker skidor med Eric, Sara och Johan, typ chillar.
Haha, jag och sara raggade upp någon typ nittån åring, haha vi :
- KUBBARKUBBARKUBBAR!
Kollar man på solsidan där du bor?
Han :
- nja.. nej..
HAHAHAAH.
Sen på kvällen gick vi på ungdomsdicsot där, bara för lite tidsfördrift, och det va typ trettiopersdär..
Men det va bara typ 15åringar där, haha..
Fast vi hittade skit chill männiksor där, Clas, Isabell, Annie och Christoffer, som vi åkte med dagen efter.
Sen onsdag kväll drog vi till en spelhall med dom, men fuck va tråkigt det var, så jag satt och chillade med Emrik och Julia.
Sen torsdag, backen, satt vi i lyften med några killar, och klassikern, :
- KUBBARKUBBARKUBBAR!
Kollar ni på solsidan därute där ni bor?
Dom :
- Tjenare mannen!
Hahahah kommer sakna..
sen på kvällen satt vi och spelade kort med Morgan, Eric och Sara.
Sen drog jag och sara ut, och haha, vi har sån jävla humor, :
Sara :
- Norea det står inga sopor, du får inte gå in.
Jag :
- det står även inga männiksor, du får stanna här..
Haha, och hela dagarna i backen, KUBBAR KUBBAR KUBBAR!
Tjeeeeeeeenare mannen!
Sen idag, fredag, åkte vi hem.
Så det var faktiskt ganska kul endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0