f' häärlig dag!

Hellu reeaderz..

Haha nörd.. Kom precis hem, har varit och klippt mig och fått ansiktsbehandling! Sjukt skönt. ☺
Blev inte supernöjd med håret precis, dom klippte av 15cm..! :(


Men ja.. Nu ska jag packa iallafall, har inte berättat det än, men imorgon åker jag på spa-skid resa! Vi skulle egentligen bara ha åkt till Kungsberget en dag på onsdag, och åkt till Yasuragi torsdag-fredag. Men eftersom Yasuragi nästan var fullbokat med behandlinga och sånt så bokade mamma en stuga på nåt spa-hotell i Sandviken. Sjukt glad! Hela familjen + Elin ska med, niiiiiiiceee! :)
Vi åker imorgon typ kl.8 på morgonen (tidigare än vad jag går till skolan, usch..) och kommer hem torsdag kväll.

Datorn åker självklart med, men det kommer nog inte bli så bra uppdatering eftersom jag kommer vara i backarna hela dagarna och ligga på spa under kvällarna osv. Men lite uppdatering + några tidsinställda inlägg kanske. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0