F' Dag 05 - Min favorit hobby/sport

Fotboll, fotboll, fotboll, fotboll, fotboll, fotboll, fotboll, fotboll, fotboll, fotboll, fotboll, fotbollfotboll.
Helt klart fotboll!
Jag har spelat fotboll sen jag var ungefär 4 år. Då spelade jag i ett kill-lag tills jag var 6 år, haha.
Sen startades VP, laget jag spelar i nu. Vårt lag är helt klart bäst, vi är som en enda stor familj. Alla känner alla, alla umgås med alla liksom. Vanligtvis tränar vi 3-4 gånger/vecka + 2 matcher, men såhär på vintern när ingen serie osv är igång så har vi 2-3 träningar, inga matcher. Vi åker på en ''stor'' cup varje sommar + SAIF cupen som vi för övrigt har vunnit 3 år i rad nu, haha. Sen är det också massa små cuper och sånt. Det går ganska bra för oss i serierna och sånt också, vi spelar i 2 serier. Det brukar vara 2 97-serier men i år ska vi ha ett lag i 96-serien också. 
Förra året kom vi trea i den ''svåra'' serien, efter ett av Sveriges bästa fotbollslag, Vaksala (dom vann Gothia 2010 dessutom).. I den andra kom vi till final, där det blev 2-2 men det andra laget vann för de hade mer i målskillnad..
Jaa.. Haha vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu, men ah.
Vi har coolaste färgerna också, orange-blå. ;)
15 av mina medaljer,               Vårt lag på Piteå-cupen förra året,
har ca 10 till hihi *skryt* ;)           alla var inte med.
Sen har jag ca 20 diplom också, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0