f' är hos saga

Förlåt för dålig uppdatering.
I lördags orkade jag inte blogga och igår kunde jag inte. Iallafall så sov Norea hos mig i lördag, söndags hade vi träning, och hon fällde mig den bitchen.. Haha! ;) Mitt knä svullnade upp och jag fick ett stort brännsår på magen, så för min del var det att linda in knäet och ha is på magen när jag kom hem. Så somnade jag framför tv:n också, duktig som jag är.

Nu är jag iallafall hos Saga, ska sova här ikväll. Vi har precis kollat på Paranormal Activity 2. Usch vad läskig... Fyfan. Men nu ska vi sätta på John Tucker must die, så vi glömmer allt det läskiga haha.

Bild från i somras. Ser ni hur jävla härligt vädret är?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0