THIS PLACE ABOUT TO BLOW

Nu är jag äntligen hemma.
Fast idre var så jävla underbart, kommer aldrig glömma de ylva!
Första dagen gjorde vi inget, kom upp och chillade.
Andra dagen åkte vi med simon och axel, tydligen nåra 95or från uppsala, skit roliga faktiskt :).
Dagen efter med dom igen, sen ute med otto och agaton på kvällen, dom bodde under oss, från stockholm.
Tredje dagen med otto och agaton.
Fjärde med william, lite med axel och simon och lite med otto och agaton, sen på kvällen träffade vi också edvin.
Femte dagen, med alla över och sen på kvällen bowlade vi.
Sen igår samma.
Orkar inte skriva allt, för det är otroligt mycket, men roa er med bilder!
Ylva ;)
Jag & Ylva
Suddig bild, men agaton klättrar upp med ylvas skidor haha! :D
Sexig otto.
HAHAHAH så fail ylva..
nu baxar dom mina skidor med..
Vi åkte en hel dag i shorts som vi lovat ;)
William, jag, och ylva imellan mig.
Haha ylva ba:
- Norea ta william imellan benen! (hon mena som jag har henne så vi kunde åka tre i ankar lyften)
Jag ba :
- Ja viissst!
& william fatta inget så han ba.. ehm..
Haha, aja, det var underbart i idre, älskar dig ylva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0