N ' Varför bloggar jag? jo, jag saknar det..♥

Åh, jag saknar att blogga..
Men jag saknar inte våran gamla blogg..
Jag borde inte blogga, jag borde ägna mig åt annat, ringa fanny och snacka om hur vi ska göra.
Vi borde börja tänka på design till den här bloggen.
Men börja blogga om någon vecka.
Jag slutade för att det blev tråkigt och för att jag inte hann, men efter två dagar saknar man det..

Cascada - Night Nurse


texten är mini, jo tack jagvet, men pallar inte fixa sånt nu. Haha juste, borde kanske också berätta för fanny att jag gjort en ny blogg åt oss..?
Eller hon vet att jag skulle göra det idag, men inte att jag gjort de.
Men det blir säkert super.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0